Wszystkie mecze EBLK i Suzuki 1LM w TVCOM.PL

Od najbliższej kolejki, pierwszy raz w historii, wszystkie spotkania Energa Basket Ligi Kobiet oraz Suzuki 1 Ligi Mężczyzn w sezonie 2020/2021 będzie można zobaczyć na platformie TVCOM.PL. Do tej pory transmitowane były po cztery mecze z każdej kolejki.

– Rozszerzenie współpracy z TVCOM.PL to kolejny element budowy dobrego koszykarskiego produktu dla rozgrywek Energa Basket Ligi Kobiet oraz Suzuki 1 Ligi Mężczyzn. To jeszcze większy zastrzyk ciekawych spotkań i emocji dla kibiców przed monitorami oraz telewizorami. Wobec ograniczeń związanych z pandemią COVID-19 Polski Związek Koszykówki chce w jak największym stopniu przybliżyć koszykarskie emocje kibicom, którzy nie mogą być w tym czasie w hali – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

TVCOM.PL współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki rozpoczęła od początku sezonu 2020/2021. Platforma od dawna jest jednak doskonale znana kibicom koszykówki w naszym kraju.

Transmisje ze spotkań będą realizowane z użyciem jednej kamery, z wykorzystaniem grafik oraz z komentarzem. TVCOM jest jedynym podmiotem, na którego portalu będą umieszczane wszystkie mecze na żywo oraz wersje archiwalne.

Już w najbliższy weekend kamery TVCOM w Energa Basket Lidze Kobiet pokażą spotkania z Wrocławia, Torunia, Gdyni oraz Lublina, w Suzuki 1 Lidze Mężczyzn transmitowane będą mecze z Wrocławia, Łańcuta, Słupska, Łowicza oraz Tychów. Spotkania będzie można obejrzeć pod adresem: www.tvcom.pl

TVCOM Sp. z o.o. powstała w 2014 w Poznaniu jako siostrzana firma czeskiego TVCOM. Platformy TVCOM.CZ oraz TVCOM.PL są największymi nadawcami transmisji sportowych w centralnej Europie z liczbą ponad 192000 pokazanych realizacji. Na portalu TVCOM.PL można oglądać rozgrywki piłkarskie, koszykarskie, futsalowe, siatkarskie i wiele innych. Firma TVCOM udostępnia swoją platformę różnym producentom sygnału, a także uczy samodzielnej realizacji transmisji. W ofercie jest również usługa Pay Per View, umożliwiająca klubom pozyskiwanie środków ze sprzedaży dostępów do transmisji swoich meczów.

Źródło: Polski Związek Koszykówki